Anasayfa iPhone Türkçe iTunes İndir

Türkçe iTunes İndir

38 9837

Daha önce iTunes’un 8.0 sürümünü nasıl indireceğinizi yazmıştım. Oradaki birkaç yorumda Türkçesi olup-olmadığı sorulmuş. Ben de yeni bir yazıyla hem son sürümün indirilmesine yardımcı olayım dedim hem de Türkçe iTunes‘u indirmek isteyenlere linki vereyim.

Apple, daha önce yapmadığını yaptı ve Türkçe sitesini açtı. Artık Apple.com üzerinden direk Türkçe içeriğe ulaşabiliyorum.

iTunes‘un şu anki son sürümü 9.1.1. Şu linkten iTunes‘un son sürümünü indirebilirsiniz : Türkçe iTunes son sürüm indir

Not : Şu anda Türkçe iTunes kalkmış durumda. Bir kullanıcımız yorumunda iTunes Türkçe yaması olduğunu belirtmiş. Türkçe yamayı indirip iTunes’unuzu Türkçeleştirebilirsiniz. iTunes Türkçe Yama İndir.

 

 

38 YORUMLAR

  1. kaç gündür i tunes in türkçe sürümünü arıyorum bulamadım ya bi türlü war daha dorusu ole bişi

  2. ya şunun linkini düzgünce verseniz olmuyormu türkçesini bulamıyoruz iştwe telefonu kırıcam sinirden valla

  3. arkadaşlar eski iphone 3 deki bütün bilgilerimi iphone 4 e nasıl geçirebilirim acil yardım pleaseeee!!!!!

  4. iphone 3’ü itunes ile bağlayıp backup’ını alın ve sonra iphone 4’ü takıp bilgileri tekrar yükleyin, ben o şekilde yaptım sorunsuz atıldı tüm programlar, şarkılar ve numaralar vs..

  5. off yaaa sıkıldım ama artık şunu adam gibi bir linkle çözsek ne şarkı atabiliorm ne silebiliorm hangi pc me taksam sıfırlıo bu ne bee:@

  6. iphone 4 te nasıl cektiğim fotoları baska bi dosyaya taşırım film rulosundan arkadaşlar lütfen yardım

  7. iPod ‘ um var. 6. Erguvan Çevre Ödülleri yarışmasında kazandım. İçine şarkı indirmek istiyorum ama iTunes istiyor. Yükledim ama iPod ‘umu bilgisayara bağladığımda hiç birşey çıkmadı. Hala da öyle. Şarj da ettim ancak yine birşey olmadı. Lütfen yardım edin!

  8. Eski İPhone3 deki programları yanlışlıkla İphone4 e yükledim tekrar İphone4 ayarlarım nasıl yüklerim ??

  9. ya arkadaşlar i phone 3 te bulunan uygulamalarımı nasıl bilgisayara yükleyebilirim i phone 4 te bulunan uygulamalarımın hepsi silindi

  10. arkadaşlar Iphon4 kullanıyorum ipod icinde müziklerim var onları nasıl bilgisayara alabilirim bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz

  11. arkadslar aypon dörtüm var yurtdısı girişli gevey kartlı menüden ayponu sildim suan kitlendi cihaz nasıl acabilirim

  12. bu kadar gerizekalı bir telefona tonlarca para verip böyle süründüğünüzü görmek beni mutluluktan öldürüyor. devam edin sürünmeye hahaha çok mutlu oluyorum. BU hızlı internet döneminde 1,5 2 dk inen mp3 tlf na atmak için yarım saat uğraşan gariban iphoneliler. sürününnn

  13. tlf na zaten piyasanın üstünde para ödüyorsunuz birde fazla para ödemenize rağmen kırdırmadan hiçr bir oyunu veya uygulamayı para ödemeden alamıyorsunuz. Bari 500 600 tl fazlalığı bedava uygulama vererek kapatsalar içim yanmıyacak ama onuda yapmıyor arkadaşlar :P. Yurt dışında 600 euro (ki değil en son 500 e di sıfırı) ya satılan alet türkiyede 1000 euro ya satılıyor oda ilginç kısmı ve kimse sorgulamıyor. Ha bide kırdırma var kırdırmazsan sürünmeye devam kırdırırsan içinde bir korku aman allahım hacklenecem korkusu :P yaazzzıııhhhhh iphonelilere.

  14. arkadaşlar macbook uma bi eşeklik yapıp eset32 yukledm ve ardından kum saati çıktı saatlerdir öyle hiçbir işlem yapılmıyor kapatıp açıyrom hala aynı lütfen yardım

  15. arkadaslar 100de99,98 de kalıyor ındırmıyor bana saglam ındıre bılecıgım bır lınk atarsanız cok sevınırım tsk ederımm

  16. arkadaşlar orjinal cin ipone 4 s kulanıyorum tam türçeye çevrilmemiş orjinal türce menü nerde indire bilirim yahut yüklerim yada randuman alırmıyım yardım ve önerilerinizi bekliyorum.şimdiden teşekürler

  17. telefonum iphone 4s face time yok nasıl ekleyebilirim yardımınızı bekliyorum. teşekkürler

  18. arkadaşlar ben yeni iphone 4 aldım bilgisayardan nasıl müzik ve film yükleyebilirim bana yardımcı olurmusunuz

  19. Ben iPod touch kullanıyorum da ona indirmek istiyorum türkce sürümü ama yapamıyorum yardımcı olabilecek olan var mı ya

  20. Paramızla rezıl oluoruz yemınle.. Bu telefona nasıl müzik indrcem beeeen lütfen yardım

Cevapla